ett härligt år


januari - Nyår hos Emma

januari - Idrottsgalan

februari - Therese är het

mars- Sälen med Emma

april- Jag och Linnea bakar

april/maj - Läger i Danmark. Maria Wennlund= GULD!

maj- Freja&jag, vår engelskafilm tillsammans med Lisa vart BÄST!

juni - födelsedag

juni - skolavslutning

juni - konfirmationsläger på Gotland

juli - rix fm med Therese&Maria

juli - helg hos Alexander med Emma och Benjamin

juli- Saltvik med bästavän! Årets höjdpunkt!

juli - DN galan i Stockholm

augusti - konfirmation

oktober - Lisa, jag älskar dig!

oktober - bästa tjejerna

december - läger i Karlstad

Lite från året!
Många skabbiga bilder, med väldigt fina minnen!
 / Anna

Kommentarer
Postat av: ManDiPop

Jag vill vara lika söt som dig Anna ;*<33

2010-01-05 @ 00:28:24
URL: http://mandipop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0