:((

hej jag är inte vaken
jag mår seriöst skit.
Vaknade halv10 imorse av att mamma väckte mig, jag skulle ju träna ? men det sket sig ganska snabbt, min hals gör dubbelt så ont som den gjorde igår, jag kunde inte somna inatt för att jag blivit genomförkyld helt på stört, jag sitter och nyser 39 gånger i minuten å grejer, ujujuj. Så kan jag inte andas. Min vagel har blivit dubbelt så stor, och jag kan inte öppna munnen helt för att jag har en blåsa.
SUG !
Ska snart göra mig iordning, vilket är lika med att borsta igenom håret och typ svepa över lite puder. (det gör för ont att kleta på mascara ;o)
ska senare ner till mormor&robin iaf, får se om ida sover här inatt. Jag är nog det tråkigaste sällskapet i världen just idag, men vem vet :)

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0