branäs

under mina 4 dagar i Branäs har jag..

... åkt slalom
... ramlat typ 10 gånger -
en gång i liften tillsammans med Emma
typ 3-4 gånger då vi snurrat runt litter
... åkt två uppför med en knapplift
... varit "proffsig" och hoppat på en airbag
... åkt ägglift (eller gongol eller vafansen de heter)
... åkt den sista liften på kvällen
... blivit förföljd av en skoter (vi va sist i backen)
... kört störtlopp ner för huvudbacken (2MIN)
... åkt slalom ihoppsittandes med någon annan
... stakat mig som en galning, JAG DÖR!
... åkt skärtlapp i en slalombacke
... åkt skärtlapp in i ett staket
... åkt lift sittandes på en skärtlapp
... försit ihjäl (-27 grader celsius)
... blivit mobbad för min dialekt (?) Har jag ens någon?

... ätit pasta
... haft gråa mjukisbyxor på mig
... skrikit från liften
... pratat med träd
... ätit kladdkaka
... fått enorma skrattanfall
... sett scary movie

HEJA ANNA DU ÄR SÅ BRA!






/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0