31/1

haha texten som var med i nwt ;

Skada satte inte stopp för Kiltjejen
Emma Olsson är en annan tjej som skördade framgång under tävlingarna. Eller kan man säga revansch? I dryga åtta år har 16-åringen hoppat längd för hemmaklubben Kil, och har under de senaste åren dragits med en höftskada som hindrat henne från att tävla.
Men under helgen fick hon upprättelse när hon hoppade in en tredjeplats på längden 5 meter.
– Jag är nöjd. Med tanke på att jag har varit sjuk den senaste tiden så tävlade jag bra, kommenterar hon.
Nu är frågan om skadan kommer att sätta stopp för längdhopparen, eller om hon kommer lyckas övervinna den.


För första gången, lyckades dom inte förvränga sanningen, he-he :)
Myskväll med älskling igår, & nu ska jag åka in till hallen och träna !
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0