30/1

Hej !
Dagen igår avslutades på bio med Hanna, Ida & Irene. & nu i efterhand har jag kommit på att den faktiskt var rätt bra, sen kom jag på en sak till .. att han faktiskt är jävligt snygg (a)

åt på subway efter bion, sen tog vi bussen till Kil & sen fick vi skjuts hem till hanna, kollade film innan vi somnade alla tre. Gick upp tidigt imorse, jag åkte in till stan & jag fick faktiskt med mig en del saker hem 
2 ringar, ett par örhängen, 2 tröjor, brun utan sol, & smink borstar + en fonduationsvamp.

Efter den rundan på stan, hämtade mamma och elina upp mig och vi åkte till sundsta, eftersom att jag & Elina skulle gå på highschoolmusical där, den höll på i 3 timmar ungefär, och den var heltokej ! sjukt bra dans, och sång iallafall, och hur mycket folk som helst :)
Nu sitter jag här mätt och belåten, första gången i mitt liv jag sitter och äter pannkakor en lördagkväll (?) haha !
aja, ska göra mig iordning lite nu, innan älskling kommer :)
Imorgon blir det förhoppningsvis träning i wånäshallen med Robin.
/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0