21/1

inte sugen på att blogga, men jag försöker mig på ett inlägg.
har haft en extremt tråkig vecka med bara massa plugg, igår var det öppet hus på nobell somsagt, och ikväll ska jag iväg till älvkullen trorjag, börjar verkligen att dra ihop sig nu.
sitter med redovisningen nu också, nervös är jag redan jag hatar att stå inför folk, när jag är i ''centrum'' men på något sätt kommer jag att klara mig igenom det, fast jag skrattar ihjäl mig, eller vad jag nu gör.
Sen så ska jag va i skolan en halvtimme tidigare imorn också, vilket betyder att emma ska gå upp klockan 6 !
Även so-prov imorn, men det får jag plugga på ikväll.
Hoppas på att helgen har lite kul att bjuda på, eller ja den är ju redan planerad men.
älskling sov här inatt också, och imose klev jag in i klassrummet 08:00 , haha det var inte det lättaste att cykla imorse kan jag ju lova er, eller jag cykla ju inte men ah ..
Nej nu ska jag fixa dethär
/emma

vi klarar det här, jag älskar dig.
(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0