16/1

Godmorgon !
På bättringsvägen trorjag att jag är, men det är ju fortfarande värst på morgonen och kvällen ?
Idag vet jag inte riktigt hur det blir, skulle vart på match med erik men han är sjuk igen, och jag är fortfarande sjuk så jag orkar inte, ehe.
Så älskling kommer nog hit en liten stund efter att han har dömt, & sen blir det kusinerna ikväll, sista gången vi ser dom innan dom åker till Thailand i 6 veckor, ta med mig typ ?
aja, blir görbra de iaf !
Nu ska jag ta en alvedon, och hoppa in i duschen.
/emma



Utan dig skulle jag inte orka ta ett steg på denhär jorden,
Du är min andra hand, tillsammans med dig klarar jag allt.
& du är det bästa jag har.
jag älskar dig hjätat !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0