11/1

Branäs blev sjukt lyckat, och visst jag ramlade EN GÅNG !
Hänt så sjukt mycket roligt, och allihopa är sjukt bra ! BIGHEART
Älskling kom hit igårkväll, en stund efter att jag kommit hem & han sov här inatt, somnade väldigt sent för vi hade en del att prata om, men jag är förvånansvärt pigg ? ;o
åkte bil till skolan imorse gjorde vi, och dagen har gått sjukt fort, och sen fick jag GÅ HEM ! men det gick ganska eftersom att jag fick låna oscars headset :*
Nu ska jag åka och träna, ja ni såg rätt, jag ska träääääna ! Jag är inte frisk, och jag har smittat alla andra, men jag ska ändå träna wii :D
Nu orkar jag inte skriva mer, jag saknar johan också som ska va borta en vecka killme !
BOSÖN BLIR FÖR MIN DEL PÅ FREDAG IALLAFALL, BÄST !

/Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0