1/1

Hejohå
Kvällen igår var riktigt bra, tillbringades som sagt med älskling, ogge, adam, emma, felicia, & cornelia :)
Vi lagade mat, spelade kort (haha), sköt raketer, och kollade på skräckfilm ! mys (:
klockan var halv3 när oscars pappa kom och hämtade oss, vi låg och prata, och bråkade om vem som skulle sova ytterst (pga skräckfilmen) tills klockan var 6.
& Idag vaknade vi klockan 1, så nu är jag hemma :)
jag har brännsår på ena kinden för att jag råka bränna mig med trippeltången igår, sen så har jag fått en VAGEL i ögat under natten, fyfan vad det gör ont, jävla skit ! :((((
*
Nyårslöften har jag också,
bli nyttigare
sluta bita och peta på naglarna (men det bröt jag igår om jag tänker efter)
verkligen ta tag i skolan när den börjar.
& ett som bara oscar vet. :*

sitter här nu med sminket kvar från igår, och håret är helt tovigt av all saltvattenspray, yummie. eller nej !
Funderar på att ta en dusch, sen ska jag dricka kaffe !

/Emma


 vageln :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0