sportlov !

Precis nu skulle jag ha suttit i bilen påväg till Norrköping, men gör jag det då ? nej.
nejokej nog om det, jag blir bara deprimerad av att tänka mer på det, verkligen deprimerad.
ja och nu har vi sportlov, hur gött är inte det då ? iiiiiiih :D
har inte alls några större planer inför det, lan med jessica & sen ska jag träffa min bästa, alltså idathorin :)
denhär dagen har jag lust att sova bort, jag är sjuukt tröttttt & jag är inte alls på något bra humör .
Sen så måste jag berätta hur det känns att inte träna, det känns som att musklerna försvinner .. att dom har försvunnit nu på två dagar ? ;s aja, jag får iallafall börja cykla nästa vecka he-he .. KUL !
jag vill träna :(
take caaare ! (L)
/emma

& ett stort lycka till, till alla som ska tävla i helgen ! :)

Sen så får ni gärna fortsätta att rösta http://eecederholm.se/2010/february/borjarosta.html#comment










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0