sådär görbra

en missad buss & med en tio minuters lång uppvärmning (istället för en timme) så hoppade jag ändå 5.09 !
Jag vanna på det, och persade (y) haha kanske ska börja med den uppladdningen varje gång ? ellernej.
älskling var där och kollade också :)
Sen fick jag vara funktionär på tresteget he-he, och sen kom annis så åkte vi hem.
Mys framför melodifestivalen med massa godis och grejer blev iallafall !
Idag var vi inne och tränade i en väldigt tom våxnäshall, och sen åkte jag hem.
fixa x2 väntade där he-he (a)
Nu kommer älskling snart också, mysa järnet med pizza och grejer står på schemat !
Nej nu ska jag ta tag i kragen och göra nåt vettigt, haha !
ha en bra kväll allihopa !
(L)
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0