DM I KARLSTAD

Åkte in till Karlstad tidigt i morse. Väl där skulle jag springa häck och 60m. Vi var två som skulle springa, men tyvärr var Sofia sjuk, vilket gjorde att jag fick springa ENSAM!

Herre gud säger jag bara. I alla fall när jag börjat springa känns det hur jäkla bra som helst. Jag slår inte i en enda häck!!! Dock kommer jag helt i obalans efter sista häcken och håller på att ramla, men klarar ändå hålla mig uppe ända tills precis innan mållinjen då jag ramlar. Sedan får jag veta att det är pers idag igen (9.25), och hur glad blir jag inte :D!!

Senare på 60m sprang jag också in på ett nytt pers, gick dock inte lika bra som häcken. Slutade på en andra plats.

Skrapsåren på mitt knä gör hur sjukt ont som helst, men vad gör det?! Nu äre bara att tagga för SM!

/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0