5/2

vilken sjuk dag, jag har vart sådär övertrött, sådär när man inte vet vart man ska ta vägen och bara sitter och skrattar åt allt ni vet..
skrämd av jens som sitter gömd i en papperskorg  (HAHA, skräll att jag blir mest skrämd)
jag: men vilken tid det ska ta att koka, oj jag har satt på fel platta.
fredrik: HAHAHHAHHA emma du är dum i huvvet !
5 minuter senare
fredrik : (viskar) jädrar jag har ju satt på fel platta.
hela skoldagen slutade med svartpeppar och en väldigt bajsnödig johan.
Nu dricker jag kaffe, & om en stund ska jag städa för att sedan göra mig iordning, blir match med johan sen.
Efter den kommer älskling hit, och sover här :)
/emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0