28/2 - 15(L)

Sitter och lyssnar på Darins bidrag, & jag grinar nu med ! åh jag älskar verkligen låten, helt sjukt finns ingen låt som tilltalat mig så mycket direkt tror jag..
Igår kväll blev det melodifestivalen och massa godis med bästa ida !
& imorse gick vi upp tidigt och käka gröt, sen åkte vi till hallen och jag satt och cykla, kan ju berätta att jag var trött på det efter redan 3minuter, jävlar va tråkigt !
När vi var färdiga där, körde leif in oss till stan så gick vi där och kika, tog sen en buss till bergvik. Så det har blivit en ganska lång dag på stan ändå, fick med mig en jeansskjorta, och en adidaströja hem :)
Kommer inte att bli en sen kväll för min del, jag är helt slut !
pussen
/Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0