24/2 - fan

Emma Haltsson numera !
jag finner inga ord, men jag kan fråga migsjälv om dethär verkligen är meningen ? stolpe ut hela tiden.
jag hoppade längd, och plötsligt small det bara till och benet vek sig. tårarna började att rinna, sen fick jag ta mig till duschen och stå där med en kall stråle i typ 36726473 ÅR, sen massa bandage och grejer.
Kändes helt okej efter det och jag hoppades att det skulle vara typ kramp ?
Men det visade sig att jag hade fel, igårkväll låg jag och grät för att det gjorde så jävla ont, så jag har nog sovit i typ två timmar inatt .. & imorse kunde jag inte ens gå på toa för att jag inte kan sitta på det låret ?
jag känner mig helt handikappad, och dethär känns verkligen ovärt.
Jag som skulle åkt till norrköping, på SM på fredag.
& nu gråter jag igen.
/emma

Mitt emellan alla tårar, kan jag faktiskt inte låta bli att småle litegrann.


Kommentarer
Postat av: Sanna Pohlmann

Krya på dig!<3

2010-02-24 @ 20:07:13
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0