Värdelöst

Det är verkligen så, om dagen börjar dåligt så blir resten av dagen också dålig.
Jag och Ida försov oss imorse, vi gjorde oss iordning och åt en macka på en kvart.
Väl inne i stan så får jag reda på att jag har typ 500 kr mindre än vad jag själv tycker att jag borde ha, och då blir jag snål och sur. Sen när jag ska åka hem så visar det sig att johan kollat fel buss, och att inte nästa går förens 1,5 timme senare. så då sitter jag seriöst och bölar på busstationen.
Väl hemma så tappar jag min favoritkopp i golvet, och den går i tusen bitar. FAN!
*
Igår när jag kom hem till Ida joggade vi ner till affären, sen gick vi hem och körde massa styrka innan vi lagade tacos och gjorde väääääääärldens godaste kladdkaka, jag saknar den.
vi åt de medans vi kollade idol. Resten av kvällen ägnade vi åt att göra massa parodier på fjortisar och grejer, oooom de va kul!
Får se vad som händer ikväll, tänker vända rätt på denhär dagen och göra nåt bra av den.
Antingen så tar jag mig upp till sandra, eller så åker jag till oscar det spörs!
/E

haha dedär med att se ut som fjortisar lyckades vi rätt bra med iallafall..


Kommentarer
Postat av: robin

Snygg ny stil ;)



Kladdkakan ser mumsmums ut :D

2010-12-05 @ 22:02:13
Postat av: Emma

jo underbar stil verkligen, kanske ska satsa på den .. eller ?



Kladdkakan var så jäkla god, du kanske kan få smaka på en repris någon gång! :)

2010-12-10 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0