SUGEN!

Idag är jag så jäkla sugen på att tatuera mig, får sånadär ryck ibland och då kan jag knappt sitta still. Tänk er en fin text i nacken, åh så fint det är !


Dagen igår var bra, slutade skolan halv 3. Åkte in till stan med sandra och amanda och kikade lite efter det, innan jag mötte oscar. Köpte lite julklappar, och godis. Åkte hem, eller vi åkte till min gamla skola för dom hade öppet hus och kikade lite där. Sen åkte vi hem och myste framför tven med godiset. najs!
Idag ska jag bara plugga, svenska, engelska, och spanska!
/E

On the first page of our story, the future seems so bright.
And this thing turned out so evil, I don't know why I'm still surprised.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0