6/12

Lördagen tillbringades med oscar, kollade skräckfilm och myste järnet.
Igår kom johan hit och fixade photoshop, så det har jag ägnat mig åt mycket, men det är verkligen hur svårt som helst, och man slår ju nästan sönder datorn när ingenting funkar som man vill.skickade även iväg bilderna till min lärare som jag legat efter med, så nu är en sak ur vägen iallafall!
Det känns som att mer tid går att skolan nu, åt att lägga ner sig det allra sista innan kurserna är avslutade och det är försent. Slutade elva idag, så jag åkte hem och pluggade lite och städade iordning på mitt rum, förstår inte hur det kan bli så stökigt på en dag .. !
Resten av veckan ska jag inhandla de sista julklapparna, och fixa håret. Bort med de slitna topparna, och utväxten, underbart! 
/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0