åhhhhhhhhhhhhhhhh

SM gick helt okej. Slutade 9a på 100m och 6a på häckloppet. Efter försöket skadade jag mitt knä på något sätt men sprang ändå en final som gick värdelöst. Persade i försöket också. Nu kan jag inte sträcka ut knät och med andra ord gå. Kryckorna är redan framplockade ohyes! Gör otroligt ont men jag överlever. 

Dock inser jag redan efter EN DAG att jag vill träna, jag vill göra det nu. ååååååååhhhhhhhhhhhhhh
Men nu ska jag faktiskt bli hel har jag tänkt mig..
Flyttar till stockholm på lördag eller söndag, jag inser redan nu hur mycket ja kommer sakna Karlskoga. 

Dessutom har jag blivit stucken av två getingar på TVÅ DAGAR FY FAN JAG HATAR GETINGAR!

tråkigt inlägg tråkig dag i hate it! Inte fan e jag lycklig



/ Anna
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0