2/7

Kom hem igår efter en helt sjuk vecka, finns inte ord som kan beskriva hur kul vi gör allting !
Min pojk kom hit direkt när jag kom hem och sov här inatt också, aldrig fel det inte.
Imorgon ska jag träffa min lilla babe, isabelle ! Var verkligen en evighet sen sist, och efter det blir det resultattävling.
På Onsdag ska jag träffa pepparkakan Ida.
På Torsdag ska jag ta igen allt med jessica, på fredag ska jag tälta med oscar och i helgen ska jag och johan dygna för andra gången i mitt liv.
Det jag vill komma fram till är att jag inte kommer att blogga alls förens skolan börjar (vilket är om exakt 3 veckor, PANIK) för att jag tänker njuta järnet nu av det sista som är kvar!

Min högra hand, min andra halva, min bästa vän !




jag ÄLSKAR dig mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka härliga bilder! :)

2010-08-03 @ 22:21:04
URL: http://mariaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0