dags för vårupptakt

Det senaste blogginlägget jag gjorde var för en vecka sedan. Den senaste tiden har bestått mycket av uttryck liknande "jag pallar inte" "jag vill ha sommarlov" "yes, det är fredag imorgon". Är något enormt skoltrött för tillfället. 

Vad har hänt denna vecka då?
I måndags tränade vi för första gången i år utomhus på nobelstadion. Blev både mitt första lopp med spikskor och så sprang jag även häck för första gången på riktigt länge. Måste säga att inget av det gick kanon. Också har jag gjort creps med Lisa, tränat core, spinning, styrka, skrattat ihjäl mig och faktiskt haft en av de roligaste veckorna hitills i skolan!

Iförrgår var jag med Linnea, och sov där på natten. Dagen efter var det time för att springa walthersjoggen. Något jag gjorde mest för skojs skull. Loppet var 5km och det gick riktigt bra, över förväntan och jag vann för damer!



min och Linneas mat!
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0