27/4

TVÅ DAGAR KVAR TILL ITALIEN!
sitter här och seriöst bölar, jag är så stressad så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
skolavslutningsklänning måste fixas, engelskan, tyskan, matten, svenskan, islamprovet, magnetprovet, jag ska åka och träna sen, jag ska packa, jag ska städa, jag ska komma på vad jag ska ha med mig och äta.
jag ska jag ska jag ska . Men jag kommer inte hinna någonting utav det.
Imorgon kommer jag att tillbringa min dag på stan tillsammans med min bästa, alltså idathorin.
även min näst sista danslektion imorgonkväll, och sen ska jag åka hem och fixa iordning det sista till långt in på natten.
Men ni får ha det så bra allihopa, jag är hemma den 9 Maj !
/E

Även 17 månader tillsammans med dig imorgon.
Jag har aldrig varit ifrån dig så länge som jag ska vara nu, och det kommer att kännas.
Du betyder världen för mig, jag älskar dig Oscarsundström !

(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0