24/4

helllu
Dagen igår var bra, åkte till oscar runt sex, han fick sina paket och grejer. var hemma vid halv9 igen, packade iordning allting och sen drog jag hem till jessica. gled runt lite i forshaga, och låg och pratade till långt in på natten, medans vi kollade på min nya favoritfilm !
my sister's keeper, en förjäkla bra film alltså, tårarna går verkligen inte att hålla tillbaka heller för den delen!

Hur svarar du i hemtelefonen? det beror på om jag vet vem som ringer
Hur svarar du i mobiltelefonen? hallllåh?
Ringer det mycket till dig? ja
Ringer du mycket? nej
Vem ringde du senast? mamma
Vem ringde dig senast? jessica
Vem pratade du senast med på msn? haha turkäcklet på jessicas msn
Hur mycket pengar har du? haha fattilapp, 400.
Senast kramat och när? jessica, förut
Antal timmar sömn inatt? typ 7
Sov du ensam? nej, i jessicas säng (y)
Vem sov du hos senast? jessica
Vem sov hos dig senast? oscar
Vem vet mest om dig? jag vetinte
Vem vet du mest om? jag vetinte
Vad ser du fram emot? sommaren
Vad vill du ha just nu? sommarlov.
Vem längtar du mest efter? oscar
Vem vill du helst slippa? hähä
Vem stör du dig på? hähä
Vem vill du sova bredvid inatt? goosen
Vilken buss åker du oftast? 603
Vilken årstid är det nu? vår
Anser du dig själv snygg? verkligeninte
Duschar du helst ensam? nej
Har du varit kär? jag är kär
Är du en bra partner? kan man ju alltid hoppas
Har någon varit otrogen mot dig? inte va jag vet ?
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? nje
Har du sovit hos någon tjej någon gång? ja
Har du sovit hos någon kille någon gång? ja
Är du emot sex? ne
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? uppraggad
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? jaa
Pratar du fortfarande med dina ex? endel
Vad åt du senast? geisha
Är du polare med grannarna? endel
Har du varit på ett party? ja
Har du varit utomlands? yeye
Har du kramat en främling? ja
Har du kysst en främling? nej
Var är dina syskon just nu? i deje
vilken tid gick du upp imorse? haha, vi vakna 9 men låg kvar i två timmar typ
Vad gjorde du kl 2 inatt? prata & såg på film
Vad är det första du gör på morgonen? somnarom, rågött
Vad gör du just nu? inget
Vad ska du göra efter det här? göra mig iordning, och slå in paket

vaknade tidigt imorse, men låg kvar och dega ett bra tag. kom hem för någon timme sen.
jessica du vet att allt fixar sig, jag älskar dig ! (L)
sen måste jag bara fråga om någon vill, eller vågar passar bättre .. komma och lukta på min andedräkt, haha lata som vi är så orkade vi självklart inte borsta tänderna inatt och imorse. + lite kaffe på det . gött !
& nu måste jag sätta lite fart. kalas i deje snart ! :)

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0