1/4

Dansen igår var så jäkla kul som vanligt, börjar dock bli nervös inför dansuppvisningen redan!
*
Nu är jag hemkommen från en heldag i hovfjället, sjukt dåligt väder ! Blött inpå trosorna, och kallt. Fast på den fronten ska jag inte klaga, för det var ingenting om man jämför med branäs.
känns som att jag har feber, och jag är så trött så jag vetinte vart jag ska ta vägen.
åkte inte sådär överdrivet mycket, utan vi satt för det mesta i bussen och käka choklad. he-he
låg och skratta för migsjälv i snön tills jag inte fick luft också när jag trampa ner mig, liv (y)
Har nyss tagit en vääääldigt varm dusch, och nu väntar en myskväll med tacos och grejer :)
/E

GLÖMDE BERÄTTA ATT NÅGOT VÄLDIGT OTROLIGT HAR HÄNT, EN VISS EMMAOLSSON HAR INTE BLIVIT LURAD IDAG !

trotsallt, så älskar jag dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0