3/8

tjatja ! haha (be)
satt och lyssna på någon konsert i skolan förut haha, ja det rocka ju ? sämsta jag hört, ärligt !
tyskan var bäst idag , ''fourfabulous'' haha ,  ''nu svarar vi snabbt så att inga andra hinner svara''
fortsätter vi såhär får alla 4 mvg ! (y)
utom simon kanske, HAHA ! meine mutter heim gekommen,  att jag inte dog ;o
är ensam hemma nu, sitter och äter bulle från bageriet och dunkar musik, gillas !
ska städa mitt rum snart, eftersom att alla kommer och firar mig imorgon istället  (:
blir typ att fixa ansiktsmask, hårinpackning & allt såntdärdrygt sen också, för idag ska jag inte träna !
hela kroppen gör ont  :(
2 dagar kvar nu !
/emmaolsson.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0