Grattis idasyster ! <3

tjaatja
skolan igår var okej, jag, johan & frida gick tidigare för att vi skulle hinna med bussen till stan.
frida skulle till tandläkaren, väntrummet är verkligen fullsatt och hon ska in på toa, så hör jag bara att hon mumlar ''förlåt'' och att hon fnittrar till. och jag brister ut i ett asgarv och kan verkligen inte sluta, så alla där inne typ sitter och glor på mig som om jag vore dum i huvvet, men vi två står bara där och skrattttttar, medans johan skäms ihjäl och väser ''kan ni inte uppföra er för en gångs skull ?'' sjuktkul ! sen försvinner frida, och då står jag och johan där och bråkar om vem som ska öppna dörren ut ?!
jag ; men öppna då, jag kan inte !
johan: nej inte jag heller, du får.
osv, i typ fem minuter. innan det kommer en annan och öppnar den (y)
roligasssst !
& den här apuh apuh apuh apuhhh , fast den går ole ole ole ole . hahahhahahhahahha jag e blåst (a)
sen blev det stan, köpte min älskade tröja, en sjal & ett par jeanstajts.
*
idag har jag, jessica & frida varit på rödakorset och köpt kläder ! haha , nja inte riktigt så men vi var tvungna att gå dit och välja två plagg som vi ska göra om nu , det ska faktiskt bli kul :D
joggade typ 20 minuter på gympan, och jag e sjuk så det e bra tycker jag !
blir träning sen iaf.
& nu ringde felicia nyss, så jag kanske måste gå till dansen själv imorn för  gruppen var full och hon är första reserv ;o shit ! men det löser sig nog  :)
klassfoto imorn också, kul att man har ett sugmärke på halsen också, men det är ju lätt att vara efterklok.
blir nog najs . eller ja .. ne
men nu ska jag ge mig,
take care (L)
/emmaolsson.
Grattis idasyster 14 år idag, jag älskar dig !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0