söndag

lite onödigt inlägg förut. Nu sitter jag i alla fall hemma och vilar. Vädret utanför är blåsigt, och jag känner inte alls för att gå ut.
Nu är det så att jag ska praoa i en vecka med ingrid på Jysk


är enormt pessimistisk just nu, men får väl se hur det blir.
Träna börjar jag också göra igen imorgon, Rätt gött men ändå
ganska jobbigt skulle jag tro.
Till helgen åker jag till världensbästavän!
Saknat henne really much asså!

/anna

jag kommer aldrig glömma!

OCH INNAN NÅGON SÄGER NÅTT, JAG SUGER PÅ PICNIK JAG VET!

Kommentarer
Postat av: emma

okej, det där var nog den fulaste bild jag nånsin sett ! men jag älskar dig ändå, & saknar dig ! <3

2009-09-27 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0