skolan ! ;o

Det är knappt att jag tror det själv med klockan är redan 19.59!!!!!
Och en sån här fin dag, vad har jag ägnat den åt?
Jo i skolan hade vi en vanlig dag och sen sexkunskap
i 3 timmar på slutet. Fast det var egentligen inte så mycket
sånt utan ganska mycket om homosexuallitet och sånt också.

Efter skolan följde jag med lisa hem. Där bakade vi maränger
och pluggade. Pluggade i ungefär 2 timmar och läste på geografin
om USA!

Senare skulle hon träna och jag gick hem för att börja på mitt
häfte om USA, men i historiska perspektiv.
Hann med inledning och skrev om två kapitel i boken. Känns
verkligen som jag är igång nu men i ungefär 2 timmar satt ja.

TÄNK ER!? PLUGG I 4 H + SKOLAN!
bra anna bra  (H)

Bara att stå ut, skolan är ju lixom framtiden
måndag 08.50 - 14.25
tisdag 08.00 - 14.40
onsdag 08.00 - 15.20
torsdag 08.00 - 15.15
fredag 08.00 - 14.10
 

/entrötttannnnnaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0