nu ska jag berätta något..

..Jag ska nämligen berätta om en mördare!
en mördare som heter herr historiabok och är mycket ond. Han tvingar en läsa i han och jobba som en galning för att man ska ha skrivit ett häfta om han. Som ska vara inne på fredag :o Å HERRE MIN GUD!

Men kan ju glädja mig själv med att jag nog är klar då, eller jag ligger väldigt bra till.
Men nu ska jag berätta om något ännu roligare =) för nu äre så att jag har engelska och matteprov på torsdag också!

Så nu ska jag berätta om en till mördare. Mr Skola. Mycket ond men kanske ger det nytta.

Nej nu ska jag plugga vidare, pussåhej!


/snart döda jag Anna.

Kommentarer
Postat av: lisa

sluta klaga din pluggis, du om någon är ju den som har koll på läget o ligger bra till i so:n :o

2009-09-21 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0