myday

Okej ärligt, jysk suger lite hårt ibland. Ena stunden gör man för mycket hela tiden, och sen andra stunden sitter man och inte gör ett piss. Så kan det va!
Igår var ju första dagen och då fick vi köra ut varor i affären. Efter praon åkte jag nästan på direkten till träningen. Första träningen på två veckor. Måste också nämna att ja hade en dunkande huvudvärk.

Idag vaknade jag med huvudvärk, men åkte ändå iväg till jysk. Där inne fick jag flera gånger så att jag inte kunde se klart, utan helt suddigt. Mådde inte alls bra och mamma kom med halstablett.
Nu på kvällen var ja till Storfors på kostkurs, nu ska jag börja äta rätt vet ni, grönsaker every måltid. NOt!

JUST DE!  tandläkare imorgon :O!!!

/ANnnnaBIrgersosn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0