mindag

jag kan börja med Fredag ;
coffe, jenny, alice, robin, mormor, gammelmormor, farmor, farfar, tommy, louise, anna & jonas kom hit på kvällen, jag fick pengar, presentkort, godis, chanelörhängen, hårgrejer, sminkgrejer, kläder, en badhairday mössa och mer :)




Lördag ; mamma & elina kom in och sjöng, fick en spray man har innan man plattar håret, & min älskade sveatröja,  sen åkte vi in till tingvalla, hoppade och det gick så dåligt att vi inte ens ska prata om det, slutade 5a iaf. träffade alla underbara människor, en otroligt bra dag !
en av höjdpunkterna var ju att jag äntligen fick träffa lydiasötnos igen, har saknat henne ! <3
drog in till stan en sväng med anna också, och var hemma kl 6. 
Väl hemma blev det picknik med mamma, pappa & elina, för att då hade pappa kommit hem, så jag fick pengar, ett par fredperry skor, & ett halsband.
fick även ett mycket fint halsband av hanna, fia & lisa på tävlingen ! :)
sen kom älskling också, fick en ros och godis av han, så söt :*
satt och kollade fotbollen, fattar ni ?! emma kollade en HEL fotbollsmatch ;o
sen blev det film, & massa mys :)
ställde klockan på halv10 imorse, eftersom att han skulle upp och spela match.
jag satt kvar framför tven när han åkte, och grät en skvätt till rädda willy 2.  aaw filmen är så söt !
& jag är helt död, nyser hela tiden, har ont i halsen, och kan knappt andas .. ehe kul .
men nu blir det film igen trorjag, orkar inte med nåt annat.
/emmaolsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0