23/9

hejj
skolan ; blodprov togs och jag är i blodgrupp 0 som är ganska ovanlig, så jag kan ge blod åt andra, ganska coolt om ni frågar mig (h)
sen invigning av draken (?) som desutom kostar miljoner, så jävla värdelöst så de finns inte !
sen frös man bara :(
sen hade vi afternoon tea på skv:n, fick bara prata engelska hela tiden, okså bakade vi scones (muuuums) muffins, och andra grejer (y)
nu blir det iaf plugg för min del, biologiprov imorn .
sen blir det dans ikväll !
*
imorgon åker jag in till stan direkt efter skolan, där möter jag bästa thorin, shoppa & bio blir, för hon ska bjuda mig på den, värsta söt :)  jag saknar henne ! <3
johan, tack för att du finns <3
men nu har jag inget mer på hjäärtat vaaa :)
/emmaolsson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0