19/9

jag känner att det kommer att bli ett väldigt långt inlägg nu, fär kvällen igår var roligaste på länge !
skolan först, och den var nog också roligast på länge !  jag och fredrik. hur fan stavas stop  ?!
& denhär ''men vafan öppna dörren då'', känner på dörren . oj den va öppen (a)
& min o jessicas vackra sång, som kunde ha krossat speglar (y)
sen drog jag, silje & therese hem till silje, käkade och gjorde oss iordning, och käka igen typ
sen drog vi till lukke där det var ''lan'', och tvättstugan där säger jag bara, hahahhahahah glömmer aldrig !
sen fick vi iallafall gå ut, så kom det en massa folk och så skulle vi uppför och slutligen nerför dendär lååånga backen, det är också nåt jag aldrig kommer att glömma, säg nån som inte drog sig då lix ! xd
sen var vi ute hela kvällen iallafall, sen cykla jag och chrille hem med oscar och sen kom mamma .
finns typ bara ett ord för kvällen - HAHA !
shit alltså !
*
nu har jag precis vaknat typ, så jag ska äta frulle & göra mig iordning.
sen blir det stan och träffa thorin en stund, & sen måste jag hämta min cykel hos silje .
skriver mer ikväll eller nåt.
/emmaolsson



min bästa vän ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0