16/9

skola idag. Matteprov, fick g iaf  (a)
& jag o jessica fundera på praoplats förut, typ en färja eller nåt, men då måste man va typ 20 -.- så kommer hon där
- men emma, vi åker ju till australien, till min faster ! ye , goodluck .
nejmen vi får se vart det blir, lappen ska va inne imorn men det kommer den inte att vara för min del. 
efter skolan cykla jag hem med älskling, & jennifer . så äre en liten unge och hennes pappa som börjar springa framför oss, och ungen ramlar . & vilka börjar asgarva då ? sådär jääättediskret, jo jag & jennifer . hahaaa ! (y)
men älskling cykla nyss på träning, så jag hann skriva idag iaf ! :)
ska äta nu för jag är typ ashungrig, sen ska jag försöka hinna kolla lite på so:n
dans sen !
take care (L)
/emmaolsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0