14/9

görbra helg, tillbringades med idasyster mest !
kalas blev i lördags, sen en låååångpromenad, plus att vi sprang lite ehe .. (a)
sen en massa bilder, och grejjer .
igår blev det fix, sen drog vi till bergvik och var där heladan
köpte;
underkläder
2 tunikor
armband.
*
sen när jag kom hem, åkte vi till jenny, julia, jonna och jens, för att dom skulle fira mig och jonna, fick ett presentkort på the bodyshop , eftersom att jag ska dit och bli sminkad snart (y)
*
jävligt go dag i skolan idag, 3 lektioner, sen satt jag och flumma med david, be & carl.
sen drog alla på skoljogg, och jag drog till maria.
slutade typ halv2, nu blire plugg & det är precis vad det blir imorn med, 2 läxförhör och 2 prov denhär veckan, grejjjjjt ! (y)
/emmaolsson.

jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0