10/9

träningen i förrgår gör att jag sitter hemma idag, jag som bara skulle köra styrka ? slutade med att jag sprang pulserande 300 x 3 , haha !
menja, igår var jag med min bästavän, johan . vi skulle plugga, fast det blir det inte så mycket av när man har en massa att prata om, fick även min födelsedagspresent av honom som var en ny berlock till mitt armband :)
vi tog även klassfoto igår, sen får jag ett sms av silje om att vi måste ta om kortet imorn (alltså idag)
eftersom att vi bara hade tagit spexfoton och inga seriösa -.-
dansen igårkväll var kul, men det är ju skitsvårt med min kordination haha ! så nu dansar jag mig igenom huset, nja inte riktigt men kunde vart så ! aja
så idag cykla jag iväg och tog kortet, sen hem .
jag saknar min morgonrock, den får jag inte tillbaka förens imorn för den har johan nu ;(((((
aja blir iaf lite plugg nu, & min tredje kopp oboy väntar (y)
/emmaolsson.

dagens just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0