trötttrötttrött

Nu har jag kommit hem från helgen i Karlstad! Haft en jättekul helg med mycket skratt, träning, träningsverk, kompisar och annat. Annars har vi inte gjort så mycket mer än att tränat, ätit mat, varit ute och varit på vandrarhemmet. Träningen har gått tungt och mina benhinnor har blivit helt cp igen -fan. Så kan det va och nu är det så, några tre månader ska det väl ändå inte behöva bli denna gång är mitt hopp på. Ingen sömn i natt heller typ, så på träningen i morse kände jag mig väldigt borta, herre gud va trött man får va.

Nyss var jag på Höstmöte med friidrotten här i Karlskoga. Där vart det fika och lite märkesutdelning.
Kan ju kortfatta min friidrottsår som upp och ner. Sommarn har varit värsta på länge men ändå ett otroligt bra slut!

/anna


Kommentarer
Postat av: lisa

min friidrottsår

2009-10-19 @ 17:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0