sistaoktober

kvällen igår slutade såhär ;
mötte älskling, fredrik, ogge, adam, simpa & cornelia på bron, stog där och snacka ett bra tag och endel ringde på dörrar och var clark kent & iglomannen (y) haha bradär !
sen drog vi till rocknatta, det var ovärt men där var vi iaf för att ha någonstans att värma oss eftersom att det va svinkallt ute, sen gick vi ut igen iaf och stog där och snacka, sen drog jag hem (:
träningen idag fick avbrytas, inte för att jag ville det men, lasse ville .
höh, men jag är inte hundra och kvällen igår gjorde det inte bättre !
har lust att gå och lägga mig i min varma säng och sova, men jag måste städa -.-
idasyster, per, carola, & tindra kommer hit sen .
så det blir ida hela kvällen, och vi får se vad vi hittar på :)
take care !
/emmaolsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0