shock´n´sholl

Låt texten tala för sig, men skolan e så SHOCK'N'SHOLL!
Var också till tandläkaren idag, för andra gången och denna gång blev det också fel med tidhelvetet, jävla cpläkare :;(((( Tre prov tillbaka idag, skitnöjd med soprovet, men inte lika nöjd med matten och inte alls nöjd med engelskaprovet!



Så kan det va.

Och jag tycker att vissa bara kan sluta bry sig om mitt liv och läsa här om de ändå bara ska irritera sig. Jag skrivet för att folk ska uppskatta, och om man gör det fortsätter man såklart läsa, allt annat behöver jag inte få reda på, jag tar inte åt mig, bara en upplysning

/anna

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahahaha rrrrrrrrrock n rrrrrroll!

2009-10-06 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0