redan halva lovet?

Ja faktiskt har halva lovet varit nu. Tiden går riktigt snabbt och jag har hunnit med lite smått och gott. Framför allt har jag hunnit med att träffa kompisar, bla sovit hos Therese. Planerar att åka till Emma på fredag, mycket bra om du frågar mig.

Känns i alla fall som värmen kommit tillbaka lite nu, och riktigt fint höstväder har det vart. Hösten kan allt vara mysig ibland också. Faktiskt så är det inte mer än 2 månader kvar till julafton nu. December är en så sjukt mysig månad tycker jag! Fast då börjar allt komma så snabbt - ska till göteborg på tävling, köpa julklappar, fig-tester och för hoppningsvis fig-läger, och efter allt det kommer ju massa gymnasieval och annat.

Allt rullar på, det är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0