idol= sömnmedel ikväll

Fy vilket trist tema!

Måste ändå säga att bäst ikväll tycker jag Reza och Erik var!

kör på en sån här istället i min besvikelse.


Min bästavän!
1. Vad heter hon? emma olsson
2. Hur gammal är hon? 15
3. När träffades ni sist?  idag
4. Vad har hon för hårfärg? brun
5. Brukar hon färga håret? yes
6. Vilka färger har hon haft? mörkbrunt, vanligt brunt, typ blonda slinor
7. Vad har hon för parfym? hon har i alla fall en paris hilton cancan
8. Är hon galen? jovisst, plötsligt händer de
9. Vad är erat bästa minne? finns så många, sälen elr saltvik kanske?
10. Har ni många minnen ihop? gudja
11. Vart bor hon? forshaga (typ sveriges största håla)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? haha typ vid norska gränsen (H)
13. Är du avundsjuk på något hos henne? gudja, hon är gudomlig
14. Vad heter hennes syskon? elina
15. När träffades ni första gången? 24 maj 2004 tror jag
16. Hur träffades ni? friidrotten
17. Vad går hon i för sporter? friidrott
18. Vad kan hon göra på helgerna? kompisar, leva livet, träna
21. Har ni pussats? javisst
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? annars ljuger iaf jag ju
23. Har hon fräknar? nope
24. Har ni kollat på film någon gång? yes
25. Har ni bråkat någon gång? efter regn kommer solsken
26. Har ni sovit i samma säng? ohja, flera gånger men hon och jag i en 90 säng var inte direkt något föreslår.
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? ohja
28. Har du sett henne gråta? ja
29. Vad gjorde du då? jag är extremt dålig på att trösta men gör mitt bästa!
30. Har du sett henne vara riktigt arg? ohja
31. Har hon sett dig gråta? javisst för det har hon
32. Vad ska ni göra i sommar? det vet man aldrig
33. Har hon svikit dig någon gång? skulle inte tro de vavava
34. Har ni pratat i telefon någon gång? aldrig!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? vad skulle du göra om din bästa vän dog? just det..
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? jag ska kämpa fört
37. Älskar du henne? mer än något annat
38. Vad är det bästa med henne? hon é alltid glad!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? henner självförtroende ibland.
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? ohja
41. Hur ser hennes klädstil ut? snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0