funderingar

Skolan idag sög, och då menar jag sög. Kanske inte alls är så illa som det låter, men mot vad det brukar vara så vare riktigt piss! Började klockan kvart i 10 och jag har varit allmänt dyngtrött hela dagen! Direkt efter skolan vart det utvecklingssamtal. Gick väldigt bra, och sedan hem direkt till träning. Där vart det jag vet inte vad och nu ska jag se oskyldigt dömd.
Och just det??!??!?!?!? Mina knän, hur fan ser dom ut ! :(:(:(:( Dom har gått från att bli snygga till helt ärriga och skitfula under den här sommaren :( Åh vad hårt livet är ibland, men ändå!

Puss på allt levande, inklusive alla skator,
/anna

vart är emma föresten, känns som jag tagit greppet om denna blogg för tillfället
BIG FRÅGETECKEN?!?!?!?!??!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0