29/10

hejhopp
gårdagen var bra, var påväg ner till mormor&robin när jessica ringde, så hon & alex plocka upp mig så åkte vi hem till henne, & där spöka det kan jag lova ;o men iaf, fick med mig massa kläder, en väska, & löshår hem . hihi (a) felicia, adam, ogge & emma hann jag träffa en väldig snabbis också, men det kommer väl fler tillfällen.
träning sen, & efter den åkte ida med hit.
satt uppe och kolla tv en stund, & sen la vi oss . vaknade inte utvilade imorse kan jag ju lova, sjukt trött ! ;o
idag har vi sett twilight (typ tjugonde gången för mig) men jag är kär i edwaaaard, eller vem äre inte lix ?
men ja, tjockat oss har vi också gjort som alla andra dagar under dethär lovet .. ehhe (a)
nu ska vi göra mat, & sen blire träning !
fick även hem omdömena, läste dom nyss och det ser faktiskt förvånansvärt bra ut ;o *happyface*
men nu ska jag gå och se om ugnen är varm !
bästavän kommer hit imorn också, om det är fredag ? *lite dagvilsen*
jaja
take care !
/emmaolsson

in my heart !
<33333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0