27/10

nu är emma vaken, eller ah vaken vetja inte men .. tur att jessica finns, så att hon kan ringa och väcka mig på morgonen, för annars vet jag någon som skulle legat och sovit än . (a)
har nyss städat upp på mitt rum, rekord i städning jag lovar ! allt klart på 10 minuter (y) jag chockar migsjälv ibland, :o
nu ska jag strax gå och göra mig iordning, sen tar jag bussen in till stan och möter jessica .
Blir stan med henne hela dan, sen fick vi ju vipbiljetter till cubus av ellinor i lördags, så det blir ikväll vilket betyder att det inte blir någon träning för min del, men jag känner mig inte helt hundra så det är väl lika bra  (:
men vi höörs !
/emmaolsson

i wish i could rip out a page of my memory .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0