26/10

emma is baack !
lägret va sjukt kul förra helgen
& praoveckan va guld, blev mörkhårig, skaffade mig nya ögonbryn och lite sånt !  :)
i fredas mötte ida upp mig på stan för en liten shoppingrunda, köpte  ; en tshirt, en tröja, fonduation, hårspännen & ett skärp typ .
lördag blev det träning, sen hem till jessica för att fixa sig, efter en stund kom felicia och sen drog vi vidare till ellinor på fest, blev väl inte direkt som väntat men det va trevligt (:
efter det, följde jessica med hem till mig, och vi gjorde väl lite innan vi somna (haha)
vaknade iaf runt 10 igår, då satte vi på oss mysbraller och gick ner till ica för att köpa frukost, skitsnygga var vi verkligen, helt osminkade, utan bh & allt . weei (y)
& våran frukost ; pepsi, massa godis & kakor . haha gillas ! vi måste va typ bulimibarn, fast vi inte spyr ;o

sen blev det film hela dagen lång, riktigt mys !
& sen lånade hon med sig halva min garderob, örhängen, filmer och jag vetinte allt vare va hem, men jag älskar henne ändå, och vill bara säga att jag är sjukt glad över att vi har hittat tillbaka mer till varandra nu, för jag har saknat den tjejen extreemt ! <3
när hon hade åkt hem kom älskling, och han sov här inatt  (:
nu blire typ att sova, är sjukt trött & träning väntar sen  (y)
/emmaolsson.

hejmittbena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0