Walthers

Var förut på öppet hus på Walthers, eller Karlskoga Idrottsgymnasium som det heter nu för tiden. Tittade runt lite och det är en skola jag kanske funderar på att gå, om det nu inte blir som jag önskar hur mycket som helst. Och en sak funderar jag också på om jag går där, friidrotten.

Idag har jag inga stora planer. Först och främst ska jag i alla fall äta mat. Senare ska jag också baka chokladmuffins karamell med mamma. Senare i kväll kanske jag hittar någon kär kompis att umgås med ;)

Hittade lite gamla bilder:



Kommentarer
Postat av: emmma

hej magrutor ! ;o

2009-11-22 @ 20:16:56
Postat av: Amanda

DU är så söt att jag får hål i tänderna ;O<333333

2009-11-23 @ 19:13:09
URL: http://mandipop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0