vad jag önskar mig i julklapp?

Snart är det jul, och jag liksom de ällra flesta önskar sig något då:


Ett tro hopp och kärlekshalsband i guld. Jag har redan ett i silver och det sitter på dygnet runt. Ett i guld tycker jag skulle vara ännu finare!


Denna hårdisk. Det ända negativa med en bärbar dator är att den blir segare och segare ju mer man sparar på den. Just nu använder jag mig av mammas hårdisk, men vill ha en egen.


En volymaster. Kanske onödigt men vem vill inte ha?


Länkar till mitt armband. Önskar mig iaf fyrklövern!

Och så lite fler saker:
Ny kamera
underkläder
peak tröja
plånbok
brun adidas väska
film- flickan som lekte med elden
film- luftslottet som sprängdes
kläder
smink
presentkort på hm

/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0