skolan? rocky

Sov kanske 5-6 timmar inatt och fy vad jag var trött idag. Asså kanske en liten smula övertrött lite här och var, men det har ändå vart kul. Vi har hunnit med att spela in två musikvideor och fullt med videoklipp.

Helt enkelt har det varit en superslapp dag. Men imorgon, eller åtminstonde på onsdag börjar det bli lite allvarligt igen. Nämligen har vi biologiprov på på nervsystemet osv. Har suttit och övat något timme idag och känner att jag börjar förstå.

Också har jag hunnit med att träna och det gick jättebra. Ett sprint-pass blev det och jag är rätt nöjd!
/annabirgersson


onsdag: biologiprov, redovisning på egelskan
fredag: spanska läxa, tyska arbete ska vara klart
nästa torsdag: matteprov
nästa fredag: so inlämning
och någon gång i smeten tror jag det är dags för litteraturhistoriaprov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0