only one is better than all the rest

Kollar runt lite på kläder nu. Funderar skarpt på att köpa en vit sweet mössa. Tycker personligen dom är gudomligt snygga. Svea känns lite "som alla andra nu".



Vad har jag gjort idag då? Jo, först åkte jag in till Karlstad för att träna. 4 söndagen i rad jag var där. Lite småjobbigt att åka dig, men träning ger färdighet och det börjar kännas riktigt bra. Hoppas allt sitter som ögat i ansiktet på fredag, lördag och söndag.

Vad ska jag göra då då?
Fredag: Tester till friidrottsgymnasiet. Just nu är nog det jag vill allra mest att komma in på fig. Testerna ska göras i Karlstad. Om jag dock inte kommer in där så har jag sökt till fler platser runt om i Sverige. Trorligsvis kommer jag tacka "ja" om jag skulle komma in.

Efter testerna åker mamma och jag vidare upp mot göteborg.

Lördag: Julklappsjakten i Göteborg. Tredje året i rad jag är där nu. Hoppas på det bästa och jag är sjukt taggad. Ska springa 60m Häck.

Söndag: Ska tävla i 60m och senare åka hem. Här har jag dock inte lika stora förväntningar.

~
Min kväll tillbringades föesten med en mycket trött Lisa! Ändå så hade vi allt lite småkul.

jagälskardigemmaolsson<3
/Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0