klant-skalle?

Efter en superkväll hos Elin blev jag hämtad av mamma. Vi åkte på direkten i regnvädret till OK. Vid E18 korset möttes vi av blåljus, och poliser som tog någon människa. Jättekul.

Iaf så efter det går vi in och handlar grädde då. När vi senare kommer ut har jag inte stängt dörren ens, och inte nog med det...

När jag satt mig i bilen och ska stänga dörren gör jag det lite för snabbt och metallsaken på bältet fasnar mellan dörren och själva "bilen". Dörren gick inte att öppne och metallsaken satt lixom fast där emellan. Herregud!

Amen när vi kom hem kunde pappa i alla fall lösa problemet, men herre gud. Inte glad pappa!


Anna=Klantig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0